Sunday, May 31, 2015

Hilang

Last week le wife almost lost her precious iPhone; tertinggal kat kedai yong tau foo. Luckily we got it back.The kedai owner kept it for us. 

Jarang dapat peluang camni, boleh jadi immunity for future incident, in case I did something wrong lah. But... Now I can relate with the moment I lost my GoPro; tinggal atas seat bus/ shuttle at National Iguazu Park, Brazil side. Ye la, tak sempat beat jet leg, penat activity- tidur atas bas, sampai station nak turun je tau. Nasib baik sedar kat car park, lepas tu tour guide 'tolong'. Dalam kepala dah risau gambar hilang, apelah careless samdol, ingat tempat kau ke nak tinggal-tinggal barang. To cut it short, yeap staff park tu tolong simpan dah, dia pass je without many question #HumanityRestored

My point is, benda nak jadi. There is no such thing as kebetulan in our life. By the way cerita atas ni, wife pun tak tahu lagi (or baru tahu Lah!) hehe :P 

Thanks for reading anyway

No comments: