Sunday, March 2, 2008

bole fast forward x

well im talking bout this coming general election...sebetulnya, aku dah naik melugai. know what melugai is? aku muak kerana baik siaran tv, radio mahupun media cetak asyik² kempen (1 pihak je), tu blom kira kat jln² pekan, lebuhraya, papan iklan etc...cuba la jadik mcm persaingan telco² yg ada kat malaysia ni. baru la kompetetif (serta kreatif). xde la aku kata barisan pembangkang, barisan alternatif, barisan rakyat @whatever it is bagus mane..sbab portfolio mereka² ini sukar dinilai. paklah kata, jgn bereskperimen..tah la, malaysia ni dah sebati sgt kot dgn 1barisan je yg memerintah. ramai² la mengundi (kalo dpt cuti). makcik aku pernah berkata, kalo sokong yg dok ada ok, yg opposition pun ok, cuma kalo yg tengah² baik kerat kepala (camtu la yg aku ingat). kejam ek? renung²kan lah..

*tp tlg la cpt sket ye so then i can continue my normal life. tq

No comments: