Thursday, March 6, 2008

kemarahanku

gelap dan silau. kalo tidak, aku dah tgk n ingat no plat kete yg SANGAT kurang asam (dan paparkan di sini). pepagi buta buat hal. on my way to work (dh nak sampai pun), kelihatan kenderaan bederet2 di arah bertentangan (kiri kanan jln ialah ladang kelapa sawit). diketuai sebuah lori, blakang2 kereta dan motor. tup-tup tah gila ape keluar sebuah kete (rerasa aku waja) dlm jarak lingkungan 5 meter (kelajuan 110km/j?). nasib baik aku elak tp x terbabas. pagi2 dah buat aku sumpah seranah, pantang tul aku. ish!

aku tau rakyat malaysia x suka bg signal (berjimat kot) tp yg jakinya, kalo bg signal kiri, pastu dia masuk kanan(!). x berbulu kah anda?

betul la kot kata2 yg aku ingt, rakyat malaysia mmg suka buat org lain yg tolong pikir utk dia bila memandu...hampeh

2 comments:

Mohd Farrid Husin said...

sabor a'aid
kena tgk sama keta skrg ni
thanks sbb add aku as link hang
dan aku akan add link hang kt page aku
how's labuan?
is it great?
i'm going to kuching end of this month

jauh ka?

xitane said...

kuching labuan? sejam perjalanan udara, 8 hari 8 mlm jln darat/ laut. aku dok ada tang ni lg laa