Thursday, March 13, 2008

check point 1


~3 am: syukur, tiada yg pelik² berkeliaran (kalo x, sudah tentu lari bertempiaran)

aritu aku blk bagan serai. 8/3/08. tgh mlm, sume org dok sibuk kira undi PRU-12, yg kaki bola meratapi kekahan man utd (sungguh tidak adil ref itu) dan juga chelsea (haha pdn muka jgk). spatutnya time tu ramai la rakan² aku yg lain blk (kalo rasa b'tanggungjawab pd tanah air, hehe). tp yg sempat aku jumpa si farid, aen dan ijan. cam bese port kat peroz. pagi² lg aku kene mkn mee rebus sbab roti canai sold out. aku ingt nk p penang jgk tp cam penat jek, smpai pt buntar je. selesai itu, ini, selebihnya aku melepak kat umah. mmg sgt best blk bagan serai ni. aku merasai hidup tanpa tekanan. hehe. tp kalo lelama sgt pun statik la kan.

seblum sampai nilai, aku kat KL tgk 10,000 bc. uh, cerita in biasa² shj. xde apa yg baru. mendatar je plotnya. yg penting aku isi perut aku dgn big mac dlm gsc, mamat seblah hangin jek..lapar la dol.

kini aku kembali @enstek, menghabiskan hari² yg ada. pg ni ada game epl (actually BPL skang sbab barclay sponsor, tp aku lg suka guna epl) bukan man utd main. pastu ade gak live uefa cup, 2nd leg everton (0)-fiorentina (2). cam layan jgk sambil mkn roti telur. hah! ayoh

2 comments:

Mohd Farrid Husin said...

nih
awat x mention LIVERPOOL menang
ranking aku kt fantasy football naik
7000+++ hahaha

weih
jgn lupa tinggalkan komen kt chatter box kat blog aku

best gak dpt msg dari kawan kawan

kalau sms x rasa best camtu kot.

xitane said...

oh, liverpool team yg aku benci. haha